Aby towar został dostarczony z sklepu internetowego Olmag.pl, konieczne jest złożenie zamówienia i wybór metody płatności. Towar wysyłamy wyłącznie w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku.
Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00 i wybrany produkt jest dostępny w magazynie, realizacja nastąpi tego samego dnia w ziąwzku z czym przesyłka zostanie oddana kurierowi w tym samym dniu bądź w następnym dniu roboczym. Następnie firma kurierska dostarcza produkt do państwa w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku braku towaru w magazynie, termin realizacji może ulec opóźnieniu (więcej znajduje się w zakłądce Czas realizacji zamówienia).
Aby zamówienie zostało zrealizowane w podanym czasie przy wyborze płatności przelewem, konieczne jest zaksięgowanie odpowiedniej kwoty na koncie firmy Olmag.pl.
Podstawowa opłata za dostawę wynosi 20 zł. W przypadku paczek o znacznej wadze opłata ta może zostać zwiększona.
Przesyłki kurierskie są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Dlatego zalecamy, by Klienci wybierali adres, przy którym zawsze jest ktoś upoważniony do odbioru. Niestety nie jesteśmy w stanie precyzyjnie określić godziny dostawy - to firma kurierska decyduje o dokładnym terminie doręczenia. Zapewniamy jednak numer listu przewozowego, który pozwala na kontakt z lokalnym oddziałem kurierskim w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji i ustalenia konkretnej godziny z kurierem.
Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej odbioru, przy pracowniku firmy kurierskiej. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Powyższe czynności regulują przepisy prawne w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późń. zm./. Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z pracownikiem firmy kurierskiej sprawdzić zawartość. Wtedy odbiorca zamówionego towaru może ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń oraz czy jest zgodny z fakturą. Towar zamówiony przez Klienta jest przez nas sprawdzony i wysyłany bez uszkodzeń i wad.
Dbamy o to, by zakupiony towar był solidnie zabezpieczony, co pozwala na jego bezpieczny transport i dostarczenie w idealnym stanie. Starannie pakowane przesyłki gwarantują, że produkt dotrze do odbiorcy wolny od uszkodzeń. Gwarantujemy całkowite bezpieczeństwo dostawy Twojego zamówienia.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w stanie dostarczonego towaru, niezbędne jest spisanie wraz z kurierem protokołu szkody/uszkodzenia. Druk tego protokołu posiada u siebie kurier. Kluczowe jest, aby dokument został jasno i czytelnie wypełniony, wskazując dokładnie na charakter uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską oraz aby kurier go podpisał. W opisie protokołu konieczne jest wskazanie, że opakowanie zewnętrzne było uszkodzone, nawet jeśli chodzi o drobne wgniecenia, zadrapania czy inne defekty. Jeśli w protokole zaznaczysz, że opakowanie zewnętrzne nie miało żadnych uszkodzeń, prawdopodobnie nie uzyskasz pozytywnej decyzji odnośnie reklamacji w firmie kurierskiej. Mimo posiadania protokołu, precyzyjny opis uszkodzenia jest kluczowy dla procesu reklamacji.
Jeżeli po odejściu kuriera zauważycie Państwo jakiekolwiek uszkodzenie towaru, niezbędne jest natychmiastowe skontaktowanie się z odpowiednią firmą kurierską i wezwanie kuriera z powrotem w celu dokonania spisu protokołu uszkodzenia. Postępowanie takie jest w pełni zgodne z prawem transportowym i kurier nie ma prawa odmówić powrotu. Uszkodzenia mechaniczne produktu czy braki w przesyłce zidentyfikowane po opuszczeniu miejsca przez kuriera traktowane są jako wady powstałe już po dostarczeniu przesyłki.
Reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. Decydujący jest termin otrzymania protokołu szkody. Sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub ubytki przesyłki spowodowane przez firmę kurierską. Bez protokołu szkody nie będzie możliwości złożenia reklamacji.
Jeśli napotkają Państwo na jakiekolwiek problemy czy sytuacje budzące niepokój, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego naszej obsłudze sklepu. Gdy zostanie wypełniony protokół, prosimy o jego pilne przesłanie do nas.