Dostawa

Aby towar został dostarczony z sklepu internetowego Olmag.pl, konieczne jest złożenie zamówienia i wybór metody płatności. Towar wysyłamy wyłącznie w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku.

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00 i wybrany produkt jest dostępny w magazynie, realizacja nastąpi tego samego dnia w ziąwzku z czym przesyłka zostanie oddana kurierowi w tym samym dniu bądź w następnym dniu roboczym. Następnie firma kurierska dostarcza produkt do państwa w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku braku towaru w magazynie, termin realizacji może ulec opóźnieniu (więcej znajduje się w zakłądce Czas realizacji zamówienia).
Aby zamówienie zostało zrealizowane w podanym czasie przy wyborze płatności przelewem, konieczne jest zaksięgowanie odpowiedniej kwoty na koncie firmy Olmag.pl.

Podstawowa opłata za dostawę wynosi 20 zł. W przypadku paczek o znacznej wadze opłata ta może zostać zwiększona.

Przesyłki kurierskie są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Dlatego zalecamy, by Klienci wybierali adres, przy którym zawsze jest ktoś upoważniony do odbioru. Niestety nie jesteśmy w stanie precyzyjnie określić godziny dostawy - to firma kurierska decyduje o dokładnym terminie doręczenia. Zapewniamy jednak numer listu przewozowego, który pozwala na kontakt z lokalnym oddziałem kurierskim w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji i ustalenia konkretnej godziny z kurierem.

Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej odbioru, przy pracowniku firmy kurierskiej. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Powyższe czynności regulują przepisy prawne w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późń. zm./. Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z pracownikiem firmy kurierskiej sprawdzić zawartość. Wtedy odbiorca zamówionego towaru może ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń oraz czy jest zgodny z fakturą. Towar zamówiony przez Klienta jest przez nas sprawdzony i wysyłany bez uszkodzeń i wad.

Dbamy o to, by zakupiony towar był solidnie zabezpieczony, co pozwala na jego bezpieczny transport i dostarczenie w idealnym stanie. Starannie pakowane przesyłki gwarantują, że produkt dotrze do odbiorcy wolny od uszkodzeń. Gwarantujemy całkowite bezpieczeństwo dostawy Twojego zamówienia.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w stanie dostarczonego towaru, niezbędne jest spisanie wraz z kurierem protokołu szkody/uszkodzenia. Druk tego protokołu posiada u siebie kurier. Kluczowe jest, aby dokument został jasno i czytelnie wypełniony, wskazując dokładnie na charakter uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską oraz aby kurier go podpisał. W opisie protokołu konieczne jest wskazanie, że opakowanie zewnętrzne było uszkodzone, nawet jeśli chodzi o drobne wgniecenia, zadrapania czy inne defekty. Jeśli w protokole zaznaczysz, że opakowanie zewnętrzne nie miało żadnych uszkodzeń, prawdopodobnie nie uzyskasz pozytywnej decyzji odnośnie reklamacji w firmie kurierskiej. Mimo posiadania protokołu, precyzyjny opis uszkodzenia jest kluczowy dla procesu reklamacji.

Jeżeli po odejściu kuriera zauważycie Państwo jakiekolwiek uszkodzenie towaru, niezbędne jest natychmiastowe skontaktowanie się z odpowiednią firmą kurierską i wezwanie kuriera z powrotem w celu dokonania spisu protokołu uszkodzenia. Postępowanie takie jest w pełni zgodne z prawem transportowym i kurier nie ma prawa odmówić powrotu. Uszkodzenia mechaniczne produktu czy braki w przesyłce zidentyfikowane po opuszczeniu miejsca przez kuriera traktowane są jako wady powstałe już po dostarczeniu przesyłki.

Jeśli zauważą Państwo błędy w wysyłce, braki lub uszkodzenia przesyłki, prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 5 dni roboczych od daty jej dostarczenia. Kluczowy jest czas otrzymania protokołu szkody. Chcemy zaznaczyć, że nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub braki w przesyłce wynikające z działań firmy kurierskiej. Reklamacja bez załączonego protokołu szkody nie będzie rozpatrywana.

Jeśli napotkają Państwo na jakiekolwiek problemy czy sytuacje budzące niepokój, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego naszej obsłudze sklepu. Gdy zostanie wypełniony protokół, prosimy o jego pilne przesłanie do nas.